ATELIER.kg, nu ook in 4D
Aan alle mooie verhalen komt ... een vervolg.
Als ATELIER willen we graag een plek creëren om te experimenteren*. De nodige ruimte waar mensen en projecten zichzelf kunnen overstijgen en nieuwe verhalen een rijke voedingsbodem krijgen.
Niet in het minste dat van onszelf.
Zo stond amper een jaar geleden de .kg van ATELIER.kg - behalve voor Kirgizië - nog uitsluitend voor Kelly & Geert. Een goed geoliede creatief-strategische machine die in een vorig leven al aan personalisatie deed voor facebooktargeting bestond, een viral maakten voor virals viraal gingen en lang voor David Droga dat deed, beslisten om mee te helpen aan de integratie van creativiteit in het digital landschap bij het agency Duke & Grace (vroeger Wijs).
Gevolg? In een mum van tijd ruilden we old school in voor digital first denken, marketing managers voor CEO’s en campagnes voor schaalbaarheid en systemen.
Maar vooral: leerden we Els kennen als business-strategische wonder woman met een verleden als marketing manager bij Makro/Metro, Technopolis en Bpost en Stijn als de digitale marketingtechneut die de Lokerse Feesten groot maakte.
Kortom, met z'n vieren bouwden we ondertussen een bredere on- en offline skillset & track record* op, dan de meeste agencies samen.
En dat is precies wat je nodig hebt als je zelf wil beginnen experimenteren met je (nieuwe) verhaal. Want, geef toe, één vrouw of man sterk, ben je altijd maar zo goed als de laatste wending daarvan. Daarom gaan wij met veel liefde aan het werk om het samen met jou verder uit te bouwen.
* Met dank aan alle voorgaande experimenten voor:
Autentic // Ahold Delhaize // Albert Heijn // Alphabet // Alpro // Antwerp Symfony Orchestra // A. Vogel // Amazing Destinations // bpost // B:A/M! // Barco // Base // Bel&Bo // Belfius // BMW // Benecol // Billit // Biohorma // Binck Bank // BNP Paribas Fortis // Bol.com // Barco // Bavik // Brugse Zot // Canon // CERA // Crops // Ching.be // CleanQueen // Currychiwa // Deleye // Duke & Grace // Domo broodbakmachine // DVN // Febelfin Academy // FOD Economie // Fortis // Fluvius // Genae // Ghent-authentic // Grant Thornton // Guud // Handicap International // Het Nieuwsblad // HoGent // Hoprom // ICF Next // Kunstmaan Accenture Interactive // Kwaremont // Knokke-Heist // Leonidas // Lotus Bakeries // Makro // Matexi // Microsoft // Miele // MINI // MSK // MobileSchool.org // Nationale Loterij // Opgroeien // Orange // Omnia // Orpea // Overtoom // Portima // Provamel // Proximus // Partena Ziekenfonds // Puratos // resprkl // Revelry // Roularta Media // Securitas // Stad Gent // StreetwiZe // StreetSmart // Shopavita // Stad Eeklo // SMAK // SMEG // SOUBRY // Sint Jan Ziekenhuis // The Collectionneur // Technopolis // Tempo-team // Terre Bleue // Test Aankoop // Toerisme Vlaanderen // Toerisme Limburg // Tom&Co // Unilin // Uplace // UZ Leuven // Vandersanden Group // Van Marcke // Vastgoed Goeman // Vlaams energie agentschap // Volvo // Vodafone // VPK // Visit flanders // Vlaio // Wijs // Willy Naessens // World of Tents // Zeeland // ...
En aan hen:
‘Iedereen is creatief’ is een van onze principes. En dat was al zo lang voor er sprake was van ATELIER.kg. Want creativiteit is een begrip dat iedereen op z’n eigen manier invult. En is dat op zich daarvan niet al het mooiste bewijs?
Daarom startten we de Instagrampagina Everyone is creative (of kortweg: E=C, Einstein zou fier op ons geweest zijn 😉). Waar we tijdens toevallige ontmoetingen met personen die ons op een of andere manier inspireren, altijd dezelfde vraag stellen: ‘Wat is creativiteit?’