Wij zijn geen agency, wij zijn een werkplaats
Een plek waar je je even kan terugtrekken om het grotere plaatje opnieuw te zien. En waar je samen met ons mag en kan denken met je handen. Want wij hebben in onze vingers alle mogelijke tools 🛠 van branding, storytelling, merkstrategie … over business strategie, project & marketing management … tot digitale strategie, on- en offline marketing & creatieve campagnes op radio, tv, social … Dát en vooral, wij doen Alles met liefde.
In ons ATELIER ga je aan de slag met:
Kelly Gevaert - @kurieuzeneuze
Met haar pen als sterkste wapen trekt Kelly ten strijde om de wereld te veranderen. Ze gelooft daarbij heilig in de kracht van emoties, en weet als geen ander hoe van een verhaal een stevig harnas te maken. Of dat nu voor off- of online doeleinden is. Tussen bedrijf en gebruiker, bedrijven onderling of zelfs gebruikers onderling. Ze leende haar stem aan kleine en grote merken als Partena Ziekenfonds, Belfius, A. Vogel, Leonidas, Fluvius, HoGent, Knokke-Heist … en creëerde daarbij een impact die telkens weer tot op het business-strategische niveau gevoeld werd.
Geert Troch - @geeert
Toen hij nog een kleine jongen was, nam een vriend aan huis hem mee naar de kunstschool. Hij was er zwaar onder de indruk van de ‘atelierstyle’-manier van werken. Iedereen was bezig aan zijn eigen project en toch werden er duchtig adviezen, tips en out-of-the-box suggesties rondgestrooid om andermans werk beter te maken. Die manier van werken is hem blijven inspireren, doorheen al die jaren als creatief directeur, managing partner, gastdocent, jurylid en communicatiestrateeg voor kleine en grote klanten als BMW, MINI, Kwaremont, Orange, BNP Paribas Fortis, Antwerp Symfony Orchestra, Toerisme Vlaanderen, Barco, Genae, MobileSchool.org …
Els De Troch - @elsdetroch
Met haar jarenlange ervaring als marketing manager langs de klantzijde voor onder meer Makro/Metro, bpost en Technopolis, koos Els er enkele jaren geleden voor om haar kennis te verrijken bij een digitaal agentschap. Omdat een goede marketeer mee moet zijn met het digitaal first denken en niet vies is van een streepje code. Ze stuurde daar zowel een inhoudelijk experten-team aan als het sales-team en was de steun en toeverlaat voor KMO’s, grotere bedrijven en overheden zoals Barco, Fluvius, Vlaio, Terre Bleue, Sint Jan Ziekenhuis, Grant Thornton, Miele, Amazing Destinations ...
Stijn Lambertyn - @stijnln
De nieuwste toevoeging in ons atelier is een digital growth marketeer in hart en nieren. Wij leerden Stijn kennen bij een digital agency waar hij de kneepjes van het vak leerde en toepaste voor Fluvius, Partena Ziekenfonds, Grant Thornton, SBS Skill Builders ... Aan klantzijde deed hij ervaring op bij Nestor en was hij verantwoordelijk voor de digitale marketing strategie in België en Nederland. Maar ook buiten werkcontext, voor de Lokerse Feesten en als gastdocent aan de Arteveldehogeschool is het digitaal al wat de klok slaat. Met 7 jaar ervaring in digital vervoegde Stijn ons om via technologie en digitale communicatie nog meer te kunnen focussen op impact.
Kennismaken? Kom gerust eens langs ☕️