Wij zijn geen agency, wij zijn een werkplaats

Een plek waar je je even kan terugtrekken om het grotere plaatje opnieuw te zien. En waar je samen met ons mag en kan denken met je handen. Want wij hebben in onze vingers alle mogelijke tools 🛠 van branding, storytelling, merkstrategie … over business strategie, project & marketing management … tot digitale strategie, on- en offline marketing & creatieve campagnes op radio, tv, social … Dát en vooral, wij doen Alles met liefde.

In ons ATELIER ga je aan de slag met: 

Kelly Gevaert - @kurieuzeneuze

Met haar pen als sterkste wapen trekt Kelly ten strijde om de wereld te veranderen. Ze gelooft daarbij heilig in de kracht van emoties, en weet als geen ander hoe van een verhaal een stevig harnas te maken. Of dat nu voor off- of online doeleinden is. Tussen bedrijf en gebruiker, bedrijven onderling of zelfs gebruikers onderling. Ze leende haar stem aan kleine en grote merken als Partena ZiekenfondsBelfiusA. VogelLeonidasFluviusHoGentKnokke-Heist … en creëerde daarbij een impact die telkens weer tot op het business-strategische niveau gevoeld werd.

Geert Troch - @geeert

Toen hij nog een kleine jongen was, nam een vriend aan huis hem mee naar de kunstschool. Hij was er zwaar onder de indruk van de ‘atelierstyle’-manier van werken. Iedereen was bezig aan zijn eigen project en toch werden er duchtig adviezen, tips en out-of-the-box suggesties rondgestrooid om andermans werk beter te maken. Die manier van werken is hem blijven inspireren, doorheen al die jaren als creatief directeur, managing partner, gastdocent, jurylid en communicatiestrateeg voor kleine en grote klanten als BMWMINIKwaremontOrangeBNP Paribas FortisAntwerp Symfony OrchestraToerisme VlaanderenBarcoGenaeMobileSchool.org … 

Denis Üsüdür - @denis_usudur

Denis kwam op onze radar als jobstudent bij een van onze klanten: Zero Latency VR en wist ons als laatstejaarsstudent-ondernemer in cross-media design aan de Arteveldehogeschool meteen te imponeren. Nog voor hij aan zijn stage begon, verraste hij ons al met een AI e-mailcampagne voor Thomas More. Ondertussen ontwierp hij de website voor YUFE, een Europese alliantie van 10 universiteiten. En mag hij een campagne voor De klokkenluider van de Notre-Dame met eigenhandig 3D-geprinte waterspuwers op zijn conto schrijven. Het spreekt voor zich dat deze technische design duizendpoot de ambities van dada naar een hoger niveau mag helpen tillen. 

En een heel netwerk ...

aan door de jaren heen zorgvuldig rondom ons verzamelde partners, stuk voor stuk specialisten in hun vakgebied zoals animatie, illustratie, sound engineering, film & fotografie, webdevelopment, online marketing …

Kennismaken? Brainpicking? Gezellige babbel? Kom gerust eens langs ☕️